CG2 dołącza do grona członków Izby Gospodarczej „Śląsk”

W imieniu zarządu Izby Gospodarczej „Śląsk” nowy członek został oficjalnie powitany przez jej wiceprezesa, Norberta Rascha. Pamiątkowe świadectwo członkostwa odebrała prezes CG2 Katarzyna Lotko-Czech. 

Agencja interaktywna CG2 z siedzibą w Opolu jest kolejną firmą przyjętą w poczet członków Izby Gospodarczej „Śląsk”. 

“Podobnie jak Izba, my też działamy partnersko. Wiemy, że Izba umożliwia dzielenie się doświadczeniami. Nasi klienci są również członkami Izby i to oni nas zachęcili do członkostwa. To świetna okazja, by spotykać się i wymieniać się wiedzą w ramach tej grupy” – podkreśla Katarzyna Lotko-Czech, dodając, że Izba spełnia również bardzo istotną rolę w kontekście reprezentowania podmiotów gospodarczych w dyskusji z regionalnymi, czy krajowymi instytucjami.

“Niezwykle nam miło, że impuls do dołączenia do Izby wyszedł także od naszych członków. To pokazuje, że praca Izby Gospodarczej «Śląsk» przynosi owoce. Najlepszym dowodem na to są właśnie nowe firmy członkowskie. Cieszę się, że CG2 obdarzyło nas zaufaniem i dołączyło do grupy. Jestem pewien, że dzisiejszy dzień jest pierwszym z wielu wspólnych sukcesów, które jeszcze przed nami” – dodaje Norbert Rasch. 

Partnerstwo z CG2 na lata

„CG2 to zgrany zespół specjalistów z branży IT oraz nowych mediów. Zajmujemy się projektowaniem, utrzymywaniem, rozwojem i promocją zaawansowanych stron internetowych oraz dedykowanych aplikacji internetowych i mobilnych. W swojej ofercie posiadamy też usługi z zakresu promocji w internecie oraz projektowania identyfikacji wizualnej, logo, namingu, reklamy, marketingu internetowego oraz budowy tożsamości marki na polskich i zagranicznych rynkach. Uwielbiamy wyzwania i potrafimy słuchać. Bardzo chętnie dzielimy się swoją wiedzą i podczas wspólnych spotkań z klientem szeroko omawiamy wady i zalety różnych rozwiązań. Finalnie to klient decyduje, jaki kształt przyjmie projekt realizowany dla niego, a zespół CG2 - stawiając na szali swoją wiedzę i doświadczenie - dokłada starań, aby przedstawione przez niego propozycje były trafione, a przytaczana argumentacja umożliwiała klientowi podjęcie najlepszej dla niego decyzji.” – wyjaśniła Katarzyna Lotko-Czech

“Dzisiaj mówimy, że wizerunek to jest produkt, towar. To się zmieniło w ostatnich latach. Wcześniej produktem był np. stół, a dzisiaj również logo, marka, czy strona internetowa. Na wizerunek składa się bardzo wiele elementów, a nie każdą firmę czy instytucję stać na zatrudnienie odpowiednich specjalistów. Jesteśmy takim zespołem, któremu można to powierzyć” – zachęca prezes agencji.   

“Pod opieką naszej agencji, firma czy instytucja może czuć się bezpieczna, ponieważ dbamy o wszystkie szczegóły. Bardzo mocno koncentrujemy się na etapie przygotowania do projektu, przygotowania koncepcji, tak aby zapewnić kompleksowość, użyteczności i jego efektywność. Taka współpraca się rozwija i można ją porównać do układania puzzli – w miarę upływu czasu dokładamy kolejne elementy, tak by odpowiedzieć na potrzeby środowiska i otoczenia” - wyjaśnia prezes CG2, która dodaje, że firma współpracuje z przedsiębiorstwami długofalowo. “Klienci, którzy zaufali CG2, marki, które kreuje firma oraz portfolio, które nieustannie się powiększa, stanowią dowód profesjonalizmu firmy. Zapraszamy na: https://cg2.pl/  ” – kończy Katarzyna Lotko-Czech.



Wszystkie aktualności

Partnerzy