Kurs walut

Średnie kursy walut - aktualne notowania NBP

EUR
4,1467
-0,22%
USD
3,3411
0,71%
GBP
4,6829
0,13%
NOK
0,4288
-0,16%
CHF
3,6013
-0,10%
SEK
0,4183
-0,31%
CAD
2,6623
-0,01%
CZK
0,1638
0,00%
AUD
2,6477
0,02%
Budowanie wizerunku firmy za pomocą Social Mediów. Data szkolenia: 20.02.2018 r. (wtorek) godz. 9:00-15:00 22 stycznia 2018

Szkolenie poprowadzi: Jarosław Madzia - przedsiębiorca, specjalista ds. marketingu i produkcji video w sieci. Właściciel firm takich jak Autokierowca.pl czy JGMmedia. Autor wielu kampanii reklamowych o zasięgu ogólnopolskim oraz pasjonat nowoczesnego przekazu medialnego. Twórca marketingu opartego na zaufaniu.

Data i miejsce szkolenia: 20.02.2018 r. (wtorek) godz. 9:00-15:00 - Izba Gospodarcza „Śląsk”, ul. Ozimska 184, Opole

 

PROGRAM

  1. Określenie targetu klienta za pomocą badań rynkowych, ankiet, narzędzi internetowych: google keyword tool, Facebook menadżer reklam/power editor.
  2. Sprawdzenie popytu i podaży na dany produkt/usługę.
  3. Zasady budowania wizerunku marketingowego:
  • Zachowanie prostoty: zasada trzech sekund oraz trzech informacji.
  • Dopasowanie przekazu do odbiorców.
  • Język budowania ofert prezentacyjnych.
  • Powtarzalność.
  1. Strategie promocji produktu/usługi.
  2. Wykorzystanie podstawowych kanałów promocji Social Media: - Facebook - Instagram - YouTube - Google

FACEBOOK

Profil osobisty i jego możliwości promocyjne:

  1. Podstawowe zasady fotografii i edycji zdjęć.
  2. Jak dodawać treści związane z promocją produktu/usługi.
  3. Udostępnianie materiałów jako podstawowe narzędzie marketingu.
  4. Skuteczność - monitorowanie informacji zwrotnej.
  5. Grupy Facebook i ich działanie w marketingu.

FANPAGE

  1. Marketingowe korzyści posiadania Fanpaga.
  2. Rodzaje i jakość udostępnianych treści.
  3. Budowanie relacja z użytkownikiem.
  4. Artykuły sponsorowane i ich skuteczność.
  5. Statystyki i ich odpowiednie wykorzystanie w remarketingu.

INSTAGRAM

  1. Korzyści marketingowe z posiadania profilu na serwisie.
  2. Podstawy obsługi serwisu.
  3. Ilość/jakość publikacji.
  4. Technika robienia zdjęć oraz działanie video na serwisie.
  5. Ustawianie hasztagów i geolokalizacja.
  6. Zasady oznaczania uczestników.
  7. Jak wykorzystać wiadomości prywatne w marketingu.
  8. Efektywne metody na pozyskiwanie obserwujących.
  9. Treści sponsorowane i ich ustawienia.

YouTube

  1. Popularne treści, które ogląda się na serwisie.
  2. Różnice w video między Facebook, a YouTube.
  3. Rodzaje publikowanych treści i omówienie ich efektów działania.
  4. Sposoby na tworzenie video - omówienie niezbędnych parametrów technicznych.
  5. Zakładanie konta oraz zbudowania elementów grafiki.
  6. Obsługa serwisu i jego funkcje marketingowe.
  7. Tytuły i pozycjonowanie filmów w YouTube oraz Google.
  8. Jak budować relacje z subskrybentami.
  9. Jak działa zaangażowanie widzów: "łapka w górę", "łapka w dół", komentarze.

 

Cena szkolenia: 190,00 zł brutto dla Członków i 240,00 zł brutto dla pozostałych osób.

 

Regulamin usług szkoleniowych dostępny jest pod linkiem:

http://igsilesia.pl/m103/k2-Szkolenia/a77-Regulamin-uslug-szkoleniowych

 

Kontakt

Izba Gospodarcza „Śląsk”
ul. Ozimska 184, lokal 11
45-310 Opole
pomieszczenia biurowca LUX OFFICE

Dział Szkoleń

Tel. / Fax : (+48) 77 453 84 84
e-mail: szkolenia@igsilesia.pl
edu@igsilesia.pl

Wszystkie aktualności

Partnerzy