Efektywne Budowanie Marki Osobistej - PERSONAL BRANDING, 25 kwietnia 2018

Każdy z nas ma swoją własną markę, swój personal brand. Marka osobista to nic innego jak zestaw skojarzeń i wrażeń w głowach ludzi, wspomnień i wcześniejszych doświadczeń, które im zafundowałeś.

Idealnie definicję marki osobistej oddają słowa Prezesa Amazon.com Jeff`a Bezos - „Marka osobista to to, co ludzie mówią o tobie, kiedy nie ma cię w pokoju”. Biorąc pod uwagę te słowa każdy chciałby by mówiono o nim pozytywnie, tym bardziej że w relacjach biznesowych kontakt z marką przekłada się jednocześnie na zysk.

Każdy z nas ma markę, ale tylko nieliczni wiedzą jak nią zarządzać.

I to oni osiągają swoje cele!

 Jeśli wciąż masz problem z:

  • skutecznym zarządzaniem swoją marką, nie wiesz od czego zacząć
  • pozytywnym kreowaniem wizerunku swojej firmy na zewnątrz
  • zbudowaniem sieci kontaktów i ambasadorów swojej marki
  • budowaniem długofalowych relacji biznesowych - klienci odchodzą do konkurencji
  • efektywnym promowaniem własnej marki

 

Nie może zabraknąć Cię na warsztatach

z Efektywnego Budowania Marki Osobistej!

 

Warsztaty z Budowania Marki Osobistej są kluczem do zdobywania nowych kontraktów i zleceń.

Im bardziej Twoja marka będzie rozpoznawalna tym większa szansa, iż klient sam zgłosi się po Twoje usługi i z pewnością pozostanie z Tobą na długie lata.

Co zyskasz dzięki warsztatom:

  • będziesz potrafił zbudować długotrwałe relacje z Partnerami Biznesowymi
  • nauczysz się jak komunikować profesjonalny wizerunek, który usprawnia proces sprzedaży i współpracy
  • będziesz skutecznie komunikował co masz do zaoferowania,
  • zawiązywał trwałe relacje z kontrahentami
  • zyskasz lepszą pozycję na rynku
  • zyskasz liczne kontakty w branży z potencjalnymi klientami
  • zaczniesz się wyróżniać i staniesz się bardziej rozpoznawalny w branży
  • będziesz w stanie rozpoznać nastrój rozmówcy i specyfikę jego zachowania i odpowiednio się do niej dostroić

Tematyka szkolenia

Do głównych zadań oraz tematów szkolenia zaliczymy:

  • marketing,
  • metody tworzenia wizerunku (m.in. budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami,przygotowywanie materiałów wspomagających budowanie wizerunku),
  • wizerunek w sieci (wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania określonego wizerunku),
  • zarządzanie wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych,
  • wizerunek w biznesie,
  • strategia błękitnego oceanu.

 

Metody prowadzenie zajęć

Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne.

Zastosowane metody:

  • pracę w grupach (analiza problemu),
  • dyskusje, burze mózgów dot. roli i znaczenia wizerunku w obecnej rzeczywistości,
  • rozwiązywanie zadań (3-4 dłuższe zadanie grupowe),
  • wspólną analizę określonych case study osób oraz ich analiza pod kątem budowania oraz utrzymywania wizerunku,
  • tworzenie strategii zarządzania wizerunkiem,
  • symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian
  • opracowanie strategii budowania wizerunku w oparciu o otrzymane materiały (praca grupowa),
  • zbudowanie wizerunku oraz jego utrzymanie na podstawie otrzymanych danych.

 

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • aktualne case studies z rynku polskiego i zagranicznego,
  • zadania do indywidualnego wykonania oraz zadania grupowe,
  • warsztaty z wykorzystaniem dedykowanych uczestnikom arkuszy ćwiczeniowych,
  • osobiste wskazówki prowadzącego przekazywanego każdemu uczestnikowi spotkania


Dlaczego warto?

Trenerem jest MISTRZ doradztwa wizerunkowego, zarówno w zakresie budowania marki osobistej w sposób „tradycyjny” jak i w internecie – dr Bartłomiej Machnik.

Ponadto, doktor z zakresu nauk społecznych; doradca wizerunkowy, specjalista ds. przestrzeni internetowej i nowych mediów; prowadzący szkolenia m.in. z zakresu:  budowania wizerunku, wykorzystywania mediów społecznościowych, wystąpień publicznych i autoprezentacji oraz tworzenia i prowadzenia kampanii; autor artykułów naukowych oraz analiz; wicedyrektor Instytutu Biznesu; Europejski Instytut Bezpieczeństwa.

Dziś tylko przedsiębiorcy świadomie budujący swój wizerunek mają przewagę konkurencyjną!

Dołącz do nich!

 

Organizacja warsztatów

Miejsce szkolenia: Izba Gospodarcza Śląsk, ul. Ozimska 184, 45-310 Opole,

Termin:  25 kwietnia 2018 w godzinach 8:00 – 16:00. 

Cena:

239 zł netto dla członków Izby

299 zł netto dla pozostałych osób

Ze względu na warsztatowy charakter szkolenia, liczba miejsc jest ograniczona do 12.

Cena szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat i catering - obiad oraz kawa, herbata, woda, ciastka.

 

 

Izba Gospodarcza „Śląsk”
ul. Ozimska 184, lokal 11
45-310 Opole
pomieszczenia biurowca LUX OFFICE

Dział Szkoleń

Tel. / Fax : (+48) 77 453 84 84
e-mail: szkolenia@igsilesia.pl

k.sochal@igsilesia.pl
j.glowacka@igsilesia.pl

 

 

 

Wszystkie aktualności

Partnerzy