Warsztat SKUTECZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW!

SKUTECZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW Z ELEMENTAMI SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

Nowa era sprzedaży już trwa!

DWUDNIOWE WARSZTATY

Jeszcze jakiś czas temu, głównym narzędziem pozyskiwania Klienta był samochód, kilka wizyt u Klienta i …. często nasz wysiłek nie kończył się sprzedażą.

Aleksander Bell wynalazł rewelacyjne narzędzie, które stało się podstawową formą, a co ważniejsze dużo tańszą niż dotychczas stosowane.

Jeśli chcesz wykorzystać swój potencjał i możliwości Handlowców, zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Handlowców!

CO ZYSKASZ TY BĄDŹ TWOI PRACOWNICY DZIEKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:

  • ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej, zwiększenie motywacji
  • stosowanie nowych sposobów docierania do osób decyzyjnych
  • skuteczniejsze zarządzanie czasem i przebiegiem rozmowy telefonicznej
  • świadome wykorzystywanie metod i technik zamykania sprzedaży
  • odpowiednie reagowanie na obiekcje Klientów w celu doprowadzenia transakcji do pozytywnego finału
  • świadome stosowanie i używanie kanałów technik komunikacyjnych

 

CELE SZKOLENIA:

  • Zwiększenie ilości umawianych spotkań biznesowych, pozyskanych Klientów
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu
  • Powiększenie portfela i bazy Klientów z wykorzystaniem telefonu
  • Maksymalizacja wyników sprzedażowych

 

PROGRAM:

  1. Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości
  • Czym jest sprzedaż? - Pozwól kupować swoim Klientom!
  • Cechy dobrego sprzedawcy - czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
  • Zasady profesjonalnej sprzedaży przez telefon - jak zdobyć Klienta?
  1. Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon
  • Elementy wokalne - jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
  • Elementy werbalne - kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
  • Techniki aktywnego słuchania - słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
  • Bariery komunikacyjne - nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji
  1. Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej
  • Przygotuj się na wszystko - wachlarz przewag konkurencyjnych
  • Powitanie i nawiązanie kontaktu
  • Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?
  • Znowu ta “Sekretarka” - jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej
  • Proste kroki na zainteresowanie klienta w pierwszym zdaniu
  • Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy
  • Co wpływa na pierwsze wrażenie?
  • Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?
  • Jak zaskoczyć Klienta?
  • Badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta
  • Poznaj swojego Klienta
  • Pozwól kupić Klientowi to co oferujesz
  • Najlepsze techniki, które pomogą Tobie w sprzedaży!
  • Budujemy pytania, po których Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt
  • Metody przedstawienia oferty
  • Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?
  • Działanie na wyobrażeniach Klienta - stosuj najefektywniejsze metody prezentacji
  • Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania
  • Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji
  • Zamiast walczyć ceną - zarabiaj na sprzedaży!
  • “Nie jestem zainteresowany”, “Korzystamy z konkurencji”, “Mam już wszystko”, “Niczego nie potrzebuję”, “Nie lubię zmian” - nie daj się zaskoczyć poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami.
  • OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW - wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!
  • Finalizacja rozmowy- techniki
  • Jak zakończyć rozmowę sprzedażą?
  • Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży
  • Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi.
  1. Język perswazji - zaczaruj swojego Klienta!
  • Założenia - praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu
  • Techniki perswazyjne - poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę
  1. Reguły wywierania wpływu
  • Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta
  • Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta
  • Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów

 

 Edyta Plucińska - TRENER BIZNESU, EKSPERT HR

Edyta Plucińska zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 9 lat.

Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu „Negocjacji i mediacji” na Poznańskiej WSB, ukończyła także „Turystykę i rekreację” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza

W latach 2014-2016 odpowiadała za koordynowanie krajowych i zagranicznych procesów szkoleniowych w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników

Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń, budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów, projektowaniu i wdrażaniu systemu ocen pracowniczych oraz doradztwa HR.

W latach 2012-2014 roku pełniła funkcję Kierownika Działu Relacji Pracowniczych w firmie Holicon Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za tworzenie polityki personalnej i employer branding.

Jednym z sukcesów współtworzonych i wdrożonych przez nią rozwiązań w tym zakresie była prelekcja dotycząca „Zwycięskiej strategii”, podczas I Spotkania Forum Call Center

W latach 2010- 2012 pełniła funkcję Koordynatora ds. szkoleń w jednym z największych Call Center w Polsce, zarządzając grupą audytorów i trenerów wewnętrznych.

 

  • Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center: managerom, koordynatorom, trenerom i telemarketerom.

 

  • Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe, zarządzania czasem.

 

  • Biegła w tworzeniu i wdrażaniu Standardów Obsługi Klienta dla Działów Obsługi Klienta, mapowaniu procesów obsługowych

 

Realizowała i współuczestniczyła przy realizacji projektów dla takich Klientów jak: Samsung Electronics Poland Manufacturing, T-Mobile,Netia S.A, Cyfrowy Polsat, Nestle Waters, Provident, Tauron, Skoda, ING Bank, Marcopol Sp. z o.o. , Forum Media Polska, Pigment s.j., Inoutic/ Deceuninck, Bank Gospodarstwa Krajowego, Auchan i wiele innych.

ORGANIZACJA WARSZTATÓW

Miejsce szkolenia: Izba Gospodarcza Śląsk, ul. Ozimska 184, 45-310 Opole,

Termin:  6-7 sierpnia 2018 w godzinach 9:00 – 16:00. 

Cena:

549 zł netto dla członków Izby

659 zł netto dla pozostałych osób

Cena szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat i catering - obiad oraz kawa, herbata, woda, ciastka.

 

Izba Gospodarcza „Śląsk”
ul. Ozimska 184, lokal 11
45-310 Opole
pomieszczenia biurowca LUX OFFICE

Dział Szkoleń
Tel. / Fax : (+48) 77 453 84 84
e-mail: 

szkolenia@igsilesia.pl
k.sochal@igsilesia.pl
j.glowacka@igsilesia.pl

Wszystkie aktualności

Partnerzy